Marklyft!!!

Dagen startade lite si så där....bilen strulade och fick lämnas på verkstad! men men mötet i Älmhult var toppen!, fast fasiken vad kallt det var! Hade lust att krypa ner och sova direkt när jag kom hem...men icke icke..iväg till gymmet och PT timme! Mr PT har ju bestämt sig för att flytta till Stor staden...(lagom avis) så jag har bara 4 timmar kvar...SUCK! Hur ska det gå???? ...får fokusera på det senare... idag körde vi MARKLYFT och jag körde på hela 46 kilo!!! För många är det nog nada de nada, men för en softis som mig kändes det stort! Ja, vem ska peppa mig i framtiden? Nu blir det sova av för hela slanten! Tidig morgon väntas...följt av mys middag i Svedala! Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0